Miért jó ez a biztosítás?
- Mert a jó is meghibásodhat.
- Mert egy javítási költség elérheti a 70 000 Ft-ot, vagy szükséges lehet akár a készülék cseréje.
- Mert, ha a vevője által vásárolt műszaki termék meghibásodik a gyári garancia időn túl , nem kell semmi mást tenni, csak telefonálni az Önök számára delegált telefonszámra,és gondoskodunk a javításról, vagy a készülék cseréjéről.
- Mert nincs önrész.
- MERT MÁR SZÁMOS KONKURENS CÉG RENDELKEZIK VELE.
- Rendszert adunk a kezébe.
Ki igényelheti a biztosítást?
Bárki, aki olyan 20 000 Ft-nál értékesebb, de 750 000 Ft értéket meg nem haladó műszaki terméket vásárol, és a terméken gyártói Garancia (jótállás) van. Mennyi PLUSZ GARANCIA, KITERJESZTETT GARANCIA év igényelhető? Vevője választja meg hány évvel szeretné kiterjeszteni nyugalmát: 2,3 vagy 4 évvel, figyelembe véve, hogy a gyártói illetve a PLUSSZ Garancia össz. időtartama nem haladhatja meg az 5 évet. Mire terjed ki a biztosítás? A biztosítás az Ön vevőjének műszaki termékének gyártói garancia időtartamán túli belső meghibásodásainak javítására, illetve amennyiben nem javítható a termék, cseréjére terjed ki.
Mi a teendő, ha meghibásodik a termék?
Amennyiben a terméken még gyári garancia (jótállás) van, keresse a gyártó által javasolt szervizt. Amennyiben a terméken a gyári garancia már lejárt, és az Ön vevője rendelkezik PLUSZ GARANCIA , KITERJESZTETT GARANCIA biztosítással, akkor hívja az Önnek delegált telefonszámot, ahol készséggel fogadják vevője hívását a hét minden munkanapján 9 és 17 h között.
Mi történik azt követően, hogy vevője bejelentette a meghibásodást?
Áruházra ,személyreszabottan dolgozzuk ki közösen a legmegfelelőbb variációt.
Mi történik, ha a termék nem javítható?
Amennyiben a termék nem javítható, akkor csereterméket biztosítunk. A Biztosított termék cseréje esetén az Ön vevője, egy azzal megegyező tulajdonságokkal rendelkező termékre jogosult. Amennyiben a szolgáltatás időpontjában a Biztosított Termékkel megegyező tulajdonságokkal rendelkező termék nem áll rendelkezésre (már nincs gyártás alatt, nincs készleten) a Biztosítónak joga van egy azzal műszaki és gazdasági paramétereit tekintve hasonló vagyontárgyat cseretárgyként biztosítani. A cseretárgy tekintetében (márka, típus) a Biztosítónak van döntési joga.
Kell-e vevőjének fizetni a javítás során?
Nem, a szolgáltatásban nincs önrész. vevőjének nem kell semmit fizetnie.
Mi a biztosítási szolgáltatás felső határa (maximális biztosítási összeg)?
A maximális biztosítási összeg a biztosított műszaki termék adó és járulékokat tartalmazó bruttó fogyasztói árának 100%-a.
Melyek a fontosabb kizárások?
• olyan tervezési vagy gyártási hibákra, melyek miatt a gyártó a terméket javításra, illetve cserére visszahívta;
• áramkimaradás, zárlat okozta károkra, bármely műsor-, kábel illetve
internetszolgáltatás kimaradásából származó károkra;
• jogszabály, vagy más biztosítási szerződés alapján térülő károkra (pld. garanciális javítás vagy csere, vagy valamely vagyonbiztosítás), Biztosított általi szállításból eredő károkra ;
• a Biztosított Termék kezelési útmutatójában leírtak be nem tartása következtében fellépő károsodásokra, a termék nem rendeltetés szerinti használatából eredőkárokra;
• cserélhető, rövid élettartamú fogyasztási cikkekre, esztétikai hibákra: pld lógók, burkolatok, gombok, fogantyúk.
• arra a Biztosított Termékre, amelynek a meghibásodása a biztosítás megvásárlása előtt történt;
ELŐNYÖK:
•Ügyfél lojalitás erösítése
•Gondoskodás az ügyfelekrőll
•Meglévő ügyfelek web-shop látogatási számának növekedése
•Új ügyfelek, ügyfélszegmensek szerzése
•Többlet adatinformáció az ügyfelekról, ügyfélszokásokról
•Biztosítás megkötése segítséget jelent az ügyféligények felmérése terén
•Hosszú távú ügyfélkapcsolat kialakítása
•Versenypozíció erösítése
•Forgalom növekedés
•Jutalékbevétel